Als Technische Coordinator Partners ben jij de contactpersoon wanneer onze partners of interne collega's geen antwoord vinden op technische vragen & klachten.
Als Technische Coordinator Partners ondersteun je de afdelingen die betrokken zijn bij de integratie en ondersteuning van Third Party Service Providers en Telenet's Third Party Services. Je directe partnercontacten handel je snel en vriendelijk af. Je verzamelt, behandelt en verwerkt taken zodat deze op een technisch haalbare manier de gestelde procedures doorlopen. Je bent ook het SPOC voor onze Mediation en Technical Back Office teams; voor zowel ons Telenet als BASE merk als het gaat om aanvragen over third party diensten. Je maakt je de supportprocessen snel eigen en ondersteunt je collega's hierin. Het ondersteunen van het third party services team bij de operationele integratie en het testen van nieuwe diensten en producten klinkt je als muziek in de oren. Het is dan ook evident dat je nauw betrokken bent. Een functie die nogal wat van je kennis en vaardigheden vraagt, maar waar je elke dag nieuwe dingen leert en verbeteringen ontdekt. Dit alles om onze partners en eindgebruikers optimaal van dienst te zijn. Dat is voor jou vanzelfsprekend.
Jouw verantwoordelijkheden als Technische Coordinator Partners:
Onze ideale Technische Coordinator Partners:
Wat we te bieden hebben:
Je komt terecht in een bedrijf dat volop in jou investeert, en dat je werkomgeving optimaal aanpast aan wat jij nodig hebt. Zo kun jij je ontplooien en tegelijk waken over je werk-privébalans. Wat we nog in de strijd gooien?